Život je změna a změna je život

17.07.2015


Je pátek, ve středu jsem si byl vyslechnout průběžné výsledky, zatím to vypadá na RS :(, je tam sice i šance na lymskou boreliózu, ale pouze minimální. 100% výsledky budou až po magnetu..

Přitom je mi pořád děsně, rýma naštěstí ustupuje, ale ten stav slabosti a malátnosti (skoro jakoby permanentní opilosti - motám se, špatná stabilita a cítím se pořád jako nemocný....teplotu ale nemám) pořád pokračuje. V pondělí mám jít na kapačky kortikoidů a to 3dny po sobě, snad se mi to alepoň trochu zlepší.

-do UK jsme neletěli, skrz ten můj stav, jinak bychom tam už touto dobou byli, tak třeba jindy.... :(

-předevčírem jsem posílal dotaz panu Jelínkovi (dělám u něj kurz poradce pro výživu), jestli by mi neporadil jak si zatím "pomoci", když ještě neznám přesnou diagnózu. Poradil mi, že si mám dělat čaje z KLANOPRAŠKY a ŽEN-ŠENU + užívat vit.B komplexu od NUTRILITE (kvalitní vstřebatelnost a tudíž i využitelnost, ale trošku dražší).

- Včera jsem také jel pro naše na letiště, vraceli se z Turecka. Jízda autem na letiště byla celkem děs, fakt jsem se necítil a zpátky už jsem si to "pro jistotu" nelajznul...

Ještě ve zkratce jsem na firstclass narazil na tento citát, který celkem pěkně vystihuje současnou situaci:

"Život je změna a změna je život. Buďme v každé chvíli připraveni na změnu. A nebraňme se jí. Ta změna, ať v první chvíli vypadá jakkoli, povede k jinému životu. A kdo říká, že k horšímu?"


© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky