První příznak RS

10.06.2015

Tak už je to nějaká doba co jsem něco napsal a myslím, že je na čase něco napsat, protože se toho hodně stalo, tak ať můžu psát ještě "živé" zážitky a pocity.

Zrovna teď se cítím celkem fajn, ikdyž pocity jsou/bývají často ještě spíš špatné, hlavně v mínění o sobě samém. Ale právě série zážitků a zkušeností to možná mění.

Od 29.5. chodím k psychologovi, bylo to na můj popud, protože jsem se v poslední době cítil hodně prázdně, bez nějakého cíle. A zjistil jsem fakt jednu věc a to, že člověk musí dělat alespoň něco, hlavně dostat se někam mezi lidi, nejlépe cizí a vyzkoušet různé věci i když cítí nějaký strach, úzkost apod. Protože jen tak člověk zjistí co v něm skutečně je a i když se v té chvíli člověk cítí hodně divně, někdy až směšně, tak to většinou nehraje žádnou zásadní roli.

Tak třeba ...našel jsem si náhodou na internetu nějakou přednášku o cestování a rozhodl jsem se na ní jít. I když jsem se cítil divně, neznámé prostředí, lidi, vyzkoušel jsem to! Poznal jsem pár nových lidí a dozvěděl se několik užitečných věcí. I když pravda, bylo to dlouhý (cca 4h), ale myslím, že mě to posunulo o malý kousíček vpřed! Kdyby někoho zajímalo o jaký kurz se jednalo, tak to byl tento: TRAVELHACKING

Abych se vrátil k psychologovi, řekl mi něco, co jsem si potřeboval oživit a to, že:

MŮJ ŽIVOT (CESTA) JAKÝM ŽIJU, NIC NA TOM NENÍ ŠPATNĚ. PROTOŽE KAŽDÝ KRÁČÍME TOU SVOU (ODLIŠNOU).

Myslel jsem si, že je se mnou něco v nepořádku, ale většinou ve srovnání s někým jiným! Já se hlavně potřebuju naučit žít sám se sebou. Posilovat svoje silné stránky. A i když to všechno vím, chtěl bych to všechno hned, ale to chce ČAS. Já hledám smysl, ale zároveň jsem taky na několika "cestách" najednou, což nejde! Takže se to chce zaměřit na jednu věc a tím je teď pro mě ANGLIČTINA. Jak ji zvládnu, můžu jet dál. (Začíná mě bolet ruka z toho psaní, nejsem zvyklej! =D )

KDYŽ SE OBJEVIL PRVNÍ PŘÍZNAK RS
Co mě trochu štve je to, že mě už cca měsíc BRNÍ PRSTY NA PRAVÉ RUCE. Začalo to pár dní po tom, co jsem uběhl svých prvních 17km. Byl jsem s kamarádem na squashi a druhý den, co jsem se probudil, mě bolelo pravé rameno a brněla mi ruka a to prosím pěkně z ničeho nic. Při squashi jsem neměl žádný problém.

Nepomáhá MAGNÉZKO a nepomohla ani návštěva neuroložky, která mi trošku prokřupala páteř v hrudní oblasti. Příští týden mám jít na kontrolu a to bude zrovna pár dní před mým prvním PŮLMARATONEM! Tak uvidíme.

A aby toho nebylo málo, tak mě při běhu bolí na prvé straně hýždě (prý asi natažený sval!), ale stejně půlmaraton POBĚŽÍM! A vyzkouším ho dát pod 2hodiny! Prozatím jsem uběhl 17km za 1h45m.

Jináč na co jsem hrdej, tak to je zvládnutej SPARTAN RACE / sprint! Necelých 9km se spoustou překážek. Neskončil jsem na nějakém úžasném místě, ale byl jsem v první polovině s časem kolem 1,5h...na to, že jsem musel udělat 120 angličáků v tak hnusným vedru to celkem jde! :)

Co bych si ale rád ZAZNAMENAL je to, že když jsme se po bradu brodili v ledovým "bůh ví v čem", tak jsem zaznamenal zajímavou věc. Řekněme PUD sebezáchovy. A to když jsem se nemohl pořádně ani nadechnout, snažil jsem se prostě a jednoduše dostat co nejrychleji pryč z té "SRAČKY". A to způsobem tzv. "PŘES MRTVOLY"...v tu chvíli mě nezajímalo kdo je vpředu, vzadu, vedle mě, nezajímalo mě, že někoho zdržím, nehleděl jsem na nikoho a na nic. Všechno se ve mně tak nějak sevřelo a měl jsem jen jeden cíl. Zpětně je mi z toho celkem trapně, ale v té chvíli to nešlo jinak. A abych se trochu ospravedlnil, tak byly překážky (např. hluboké bahno), kde jsem ostatním pomáhal. :)

Mimochodem nevím co to bylo a jestli na to neměl určitej vliv SPARTAN RACE, ale vlezla na mě horečka a to zrovna, když jsem měl jet druhej den na konferenci Ivo Tomana!

V pondělí 8.6. jsem jel do PRAHY na konferenci IVO TOMANA - POSEDLÍ ÚSPĚCHEM

Během úterka a po pár tabletách se horečka vytratila. Do Prahy jsem jel s kamarádem autem. Udělali jsme si menší výlet po Praze kde jsme v centru dostali chuť na STARBUCKS kafé a k našemu překvapení jsme dostali obě LATTÉ v hodnotě cca 200Kč ZDARMA! To se jen tak v ČR nevidí, bylo to velmi milé překvápko! :) (zdarma prý bylo z důvodu, že jsme si dali né příliš kupované příchutě - TIP pro Vás :))

Jinak bylo to super se potkat s Ivo Tomanem, vidět a slyšet ho na živo, super. Dokonce jsem si s ním udělal i SELFIE! :) Samozřejmě to byla dobrá zkušenost, bylo tam dalších 5 řečníků, ale to by bylo na dlouhé psaní =).

Abych dále nezapomněl, tak chodím do jazykové školy LITE, kde bych rád konečně něco udělal s tou svou ENGLISH!

To je tak asi pro dnešek vše + teď o víkendu jedu na další seminář a to: SÍLA MYŠLENKY na Vysočinu, kousek od Poličky. Tak uvidíme jaké zážitky a zkušenosti si přivezu. =)

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky