Bez servítek

03.05.2015


Říká se, že v posteli (mimo jiné) člověka napadá snad nejvíc věcí, možná taky nesmyslů.

Začla mě teď celkem dost srát jedna věc. A to je, že zhruba za měsíc to bude přesně 5let, co jsem byl se sestrou v USA. (5LET !!!...neuvěřitelný, jak ten čas letí) a já jsem skoro pořád na stejný úrovni angličtiny jako předtím! Nic moc jsem s tím neudělal! A to mě pěkně SERE!!!

Pořád na něco čekám, že se TO samo všechno nějak vyvrbí/"udělá". Čekám, že potkám tu pravou, čekám, že najdu dobře placenou práci, která mě bude bavit, prostě pořád na něco čekám a ono se kurva pořád nic neděje!!!

Tak kde asi doprdele dělám chybu? Kde je ten problém? (No s největší pravděpodobností bude ve mně.)

Není na čase s tím k sakru něco začít dělat? Něco ve svým životě změnit?

Nechci za dalších 5LET zjistit, že můj život stojí pořád za HOVNO! Takovej život mě NEBAVÍ!

Otázkou teda je: CO S TÍM UDĚLÁM??? HM?

* "Neptej se druhých, co máš dělat. Řeknou ti, co bys měl udělat podle nich. Ale jen ty víš, co udělat pro své štěstí."

* "Když chceš létat, neptej se slepic, jestli to dokážeš."

*FC


© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky