Tečka mezi oči

24.07.2015


Dnes ráno jsem byl na poslední kapačce kortikoidů. Následovala kontrola u doktorky, která mi napsala dost prášků, který by mě měly trochu stabilizovat a aspoň jedna dobrá zpráva mě čekala a to ta, že se zrovna dnes uvolnilo místo na magnetické rezonanci a nemusím tak čekat další měsíc, takže super...

Na magnet jsem šel na 13:30 a trvalo to přibližně 50min s tím, že v druhé polovině "měření" mi byla vpíchnuta konstrastní látka do pravé ruky. Snažil jsem se mít zavřený oči a odpočívat...v úterý si mám zavolat pro výsledky a poté se vše bude řešit dál.

(25.7. - sobota)

Začínám brát haldy prášků, dnes jsem se vzbudil před pátou, už mi to nějak nešlo. Vstal jsem a šel s babičkou na hřbitov, jak jsme se vrátili, musel jsem si jít lehnout, bylo mi zase nějak divně a byl jsem hodně unavenej :/.

Cca měsíc zpátky pozoruju, že se mi zhoršil zrak. Mám rozostřené vidění, nevidím do dálky a zdá se mi, že se to teď za poslední týden, co jsem byl na těch kapačkách zhoršilo ještě víc. Podle doktroky by na to měly mít vliv právě ty kortikoidy a zrak by se mi měl vrátit do normálu. No, tak snad to bude pravda... Zatím se snažím na to moc nemyslet, musím věřit, že se to vše "alespoň" zlepší !

Ať to se mnou dopadne jakkoli (samozřejmě si přeju být opět dokonale zdravý), tak jsem dostal od života pěknou tečku mezi oči a třeba mě tahle velice nepříjemná zkušenost probere a uvede do pohybu. Tak jako tak se musí začít něco dít...

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky