Tak a mám to potvrzeno !!! SCLEROSIS MULTIPLEX / ROZTROUŠENÁ SKLERÓZA

28.07.2015


Degenerativní onemocnění mozku, které postihuje CNS. Její vznik je bohužel nepředpovídatelný - nejčastěji napadá mladé dospělé kolem 20-40 let. Jde o AUTOIMUNITNÍ ONEMOCNĚNÍ, kdy imunitní systém organismu napadá vlastní nervovou tkáň.

Mám takový pocit, řekněme až "mystický/ezoterický" že mě "NĚCO" na tento okamžik připravovalo. Opravdu teď dokážu říct, že díky knihám, který jsem doposud přečetl a díky okolnostem, které mě potkaly, se dokážu na svůj "osud" dívat z jiného úhlu a vím, že tuhle "RÁNU OSUDU" UNESU!

V čem to teď budu mít jiný je to, že budu mít, řekněme určený "mantinely" svýho aktivního období, tudíž jakýsi BIČ, který mě požene vpřed.

Našel jsem další VÝHODU, která mě trápila celý můj život a to je ta, že mi teď může být absolutně fuk, co si kdo o mně myslí! Může mi to být konečně ukradený. Díky tomu se taky cítím SVOBODNĚJI. Vím, že si teď chci vychutnávat každou chviličku svýho života, chci si užívat vše, co mi život přinese.

Ještě další POZITIVUM jsem na tomto onemocnění našel a to, že ...i když to může znít poněkud zvláštně, mám tu výhodu, že můžu ještě spoustu let žít aktivně, co třeba lidi po nějaké nehodě??? Nebo s rakovinou či s jiným závažnějším onemocněním ??? Hmm??? Mám vlastně ŠTĚSTÍ !

Abych se vrátil k tomu, jak se cítím...pořád cítím jemné brnění na prstech pravé ruky + brnění prstů levé ruky a levá část krku je pořád jakoby ztuhlá, ale vše by to mělo (prozatím) odeznít, což je SUPR, ne? :)

Na co bych si teda trošku postěžoval, je ten způsob, kterým mi to bylo oznámeno/potvrzeno a to přes telefon. Co kdybych to vzal jinak, co kdybych z toho byl v pr**** ? Protože věřím, že ještě přes cca 1,5 rokem bych to bral úplně jinak, dost bych se tím trápil... A hlavně mi ještě doktroka po tomto oznámení řekla, že budou mít dovolenou, takže se uvidíme cca tak za 14 dní a že se mi pak ozve.. Že léky zatím beru, takže by mělo být vše O.K... No, na to, že je to specializované centrum bych čekal trošku jiný přístup.

A CO VY?? JAKÉ JSOU VAŠE ZKUŠENOSTI?? JAK VÁM LÉKAŘI OZNÁMILI DIAGNÓZU?? NABÍDLI VÁM IHNED NAPŘ. NĚJAKOU PSYCHICKOU PODPORU??

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky