Po lumbálce a nachlazen

13.07.2015


Dnes je to 5 dní, co mám po lumbálce a druhej den, co můžu vstát z postele, aniž by mě bolela hlava. Aby toho nebylo málo, tak jsem nachlazený a to tak, že "brutálně"...opravdu si nepamatuju, kdy jsem byl takhle nachlazený. Takže už 5tý den ležím v posteli a místo toho, aby se ten můj stav lepšil, tak to jde čím dál tím víc do KYTEK.

Cítím se opravdu děsně, zhoršila se mi citlivost levé ruky a nohy a zase cítím jakoby ztuhlý krk....je to fakt ZVLÁŠTNÍ! Ve středu jdu k doktorovi na kotrolu + pro nějaké průběžné výsledky, tak doufám, že mi už nějak pomůžou.

Nevím, jestli to má nějakou spojitost, ale od včera cítím takový TLAK na levé straně zad...

A to mám v pátek letět do UK. :( ...No nevím teda...Snažím se pro to dělat MAX, odpočívat, vitamíny, bylinkové čaje...aneb když se to sere, tak pořádně.

Abych nezapomněl, tak ta bolest hlavy byla příšerná, nedalo se dělat nic jinýho, než ležet a v sobotu ta bolest byla nejintenzivnější... Opravdu jsem prozatím nezažil silnější bolest hlavy.....asi jako když vám "někdo" opakovaně vráží nůž do hlavy.

Co je na tomhle všem nejhorší...že člověk vlastně neví, na čem je....je mu blbě a nic neví. Píšu to taky pro to, že až budu O.K., tak bych si tyto chvíle rád připomínal, protože jen tehdy, když člověk něčím takovým prochází, tak si skutěčně váží svého zdraví... Nic, jdu si lehnout.

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky