Bude na tom, co teď chci dělat, záležet za 5 min? 5 měsíců? 50 let? Pomůže to v dosažaní mých cílů?

01.05.2015


Tak přesně tímto nadpisem dne 1.5.2015 začíná můj "papírový" deník. Začal jsem si ho psát vlastně asi po druhé v životě (poprvé někdy kolem 9let a stejně mi to moc dlouho nevydrželo :) ) a to když jsem kvůli "depresivním" stavům a vůbec kvůli pocitu jakési vnitřní prázdnoty opustil zaměstnání s tím, že popřemýšlím, co vlastně od života chci a pustím se do jakési seberealizace.

Odešel jsem tedy z práce a čekal, jak se dostaví ten pocit svobody a štěstí, že si můžu dělat co chci, že se můžu věnovat všem svým koníčkům a nemusím svůj drahocenný čas trávit někde, kde to už nemělo žádný smysl.

Velkým překvapením bylo to, že ten POCIT jaksi nepřišel. Vůbec nic se nestalo. Prázdnota zůstala a co bylo horší, dokonce se prohlubovala. Myslel jsem si, že to třeba nějakou dobu potrvá, než si TO uvědomím. Nic..

Do deníku jsem si dále napsal tyto motivační "hesla":

*TOHLE JE MŮJ ŽIVOT, MOJE ROZHODNUTÍ,
MOJE CHYBY A MOJE LEKCE, KTERÉ SI Z TOHO BERU.
NEPOTŘEBUJI NIKOMU JINÉMU NIC DOKAZOVAT.
DOKUD JINÝM NEUBLIŽUJI, NEPOTŘEBUJI SE BÁT TOHO,
CO SI O MNĚ MYSLÍ!

*KAŽDÝ RŮST ZAČÍNÁ TÍM, ŽE NAJDEME SAMI SEBE.
ŽE KROK PO KROKU PŮJDEME PEKLEM, VE KTERÉM JSME SE OCITLI.
NĚKDY JE TO DLOUHÉ, Z MINUT MOHOU BÝT DNY,
Z DNŮ ROKY. ALE NIKDY NEPOCHYBUJME O TOM, ŽE TEN ČAS MÁ SVŮJ VÝZNAM.
JEDNOU, AŽ Z TOHO PEKLA VYJDEME, SE OHLÉDNEME ŠTASTNI A S ÚSMĚVEM.
PROTOŽE KONEČNĚ NÁM ZALIJE TVÁŘ SLUNCE A TEHDY NÁM DOJDE,
ŽE JÍT SE VYPLATILO.

Abych se teda nějakým způsobem hnul z místa, napsal jsem si do deníku své plány a cíle, které chci stihnout za 1rok (tedy do 30.4.16) :

  1. Umět perfektně anglicky a učit se další cizí jazyk (španělsky)
  2. Přijít na to, jak (a zároveň už být) finančně nezávislý
  3. Hlavně konat a nepřemýšlet jen o tom!
  4. Pokračovat ve zdravém životním stylu (strava+cvičení) a nadále rozvíjet znalosti a dovednosti v tomto směru
  5. Studovat životy úspěšných a bohatých lidí. (Někde přece musí být odpověď na to, jak žít svůj sen a být finančně nezávislý a svobodný.)
  6. Cestovat !
  7. Plánovat cestu (road trip) po USA

Následuje další motivační "nakopávač", který by mně měl pomoci odstartovat úspěšnější a "lepší" život:

* NÁVYKY, KTERÉ ZJEDNODUŠÍ ŽIVOT:

  • VSTÁVAT DŘÍVE

  • ZKUSIT OPAK

  • DĚLAT, CO OPRAVDU CHCI
  • PROHRÁVAT
  • JEDNA VĚC V JEDEN ČAS
  • JEN PODSTATNÉ
  • BEZ DLUHŮ
  • ZAPISOVAT SI (PSÁT DENÍK)
  • ČÍST KNIHY
  • UVĚDOMOVAT SI PŘÍTOMNOST
  • SBÍRAT RADY
  • PTÁT SE MÍSTO HÁDÁNÍ
  • PŘESTAT SE OBHAJOVAT
  • PORCOVAT MEDVĚDA (SLONA,...)
  • DĚLAT DOSTATEČNĚ
  • NEDĚLAT CO NECHCI
  • ZJEDNODUŠOVAT SI PROSTŘEDÍ
  • RELAXOVAT
  • U VŠEHO SE PTÁT: "JDE TO ZVLÁDNOUT JEDNODUŠEJI?"
  • SOUSTŘEDIT SE NA SVÉ SILNÉ STRÁNKY

Tím končí úvod k mému deníku a nasledují zápisky dalších dnů...

*FC


© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky