Běžný den

09.05.2015


Dnes je sobota, sedím u PC a poslouchám hudbu. Venku zataženo, ale celkem dusno. Na oběd jsem si udělal lososa s bramb. kaší na rozmarýnu a česneku. Celkem normální a běžný den. S klukama (pokud nebude pršet) bychom měli jet na bobovou dráhu za město.

Nálada je tak nějak pořád stejná, nic moc se u mě nemění. Pořád nevím, co bych pro to mohl udělat.

Včera večer, po osmé jsem byl s Laďou na in-linech, vyzkoušeli jsme jednu z nových stezek. Probrali jsme pár věcí ohledně letních akcí a dovolené, na kterou bychom mohli jet s pár kámošema.

Jinak jsem se rozhodl vyzkoušet jeden víkendový seminář, jmenuje se SÍLA MYŠLENKY

Má to být seminář, kde bych se měl naučit "korigovat" svoje myšlenky a naučit se efektivně užívat. Mohl by to být zajímavý kurz, zážitek a doufám, že mě to určitým způsobem obohatí a někam posune. Ještě se o něm určitě zmíním.

Teď si jdu dodělat lososa a pak se vrátím ke knize: PRINCIP KAKTUSU

"MUSÍŠ SI VYTYČIT VELKÉ CÍLE A USKUTEČŇOVAT SVÉ SNY. DĚLEJ TO NAPLNO, CELOU SILOU SVÉHO CHARAKTERU A S ODDANOSTÍ. A VYHRAJEŠ V TEN DEN, KDY SE KE SVÝM SNŮM PŘIBLÍŽÍŠ"

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky