MÁM TO!!! - 1/2maraton

21.06.2015


DAL JSEM TO !!!
I se svými "problémy" jsem doběhl pár minut pod 2h !!! NEUVĚŘITELNÝ!!!

Bolí nebo spíš začala mě teď trochu bolet hlava a trochu v koutku pravého oka, nevím, jestli to má něco společnýho s tím 1/2 maratonem, snad to bude O.K.

Jinak ....snažil jsem se to co nejvíc UŽÍT, lidi fandili, rodiče s dětma stáli podél trati a děti taky skvěle fandily, nastavovaly ruce a dokonce jeden klučina cca 4km před cílem na nás pokřikl: "NEVZDÁVEJTE SE!" A já mu to na odpověděl, že se NIKDY NEVZDÁME! Do toho zapadající slunce ....no prostě NÁDHERA, ÚŽASNÁ zkušenost!

Rád bych se rozepsal, ale momentálně mě už nic nenapadá, snad jen, že jsem na sebe opravdu HRDEJ ! =)

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky