Knihy, které mi pomohly

25.08.2015


V jednom ze svých minulých článků jsem se zmiňoval o tom, že si myslím, že mě "NĚCO" na tuhle situaci jakoby připravovalo a že i díky knihám, které se mi dostaly pod ruku, jsem byl schopen, se dívat na tohle onemocnění z jíného úhlu pohledu.

Chtěl bych se s Vámi podělit o tento seznam pár knih, o kterých si myslím, že na mě měly právě tento vliv. Věřím také tomu, že né na káždého budou mít ty knihy stejný vliv a účinek, možná nad těmito knihami bude někdo ohrnovat nos, ale zase pro mě platí jedno, pokud bych pomohl byť jen jedné osůbce, bude to pro mě výhra. :) Takže jdeme na to:

1. Buď šťastný! - Andrew Matthews

2. Buďte štastní i v těžkých dobách - Andrew Matthews

3. Rozhodnutí je na tobě - Reinhard K. Sprenger

4. Miluj svůj život - Louise L. Hay

5. Štěstí na míru - Ivo Toman

6. Debordelizace hlavy - Ivo Toman

7. O úspěchu - Ivo Toman


© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky