Kapačky kortikoidů

22.07.2015


Zhruba od neděle se už cítím lépe, rýma a celkově nachlazení už ustupuje. Dnes jsem byl v nemocnici již na 3. kapačce kortikoidů. Měl jsem jít naposledy, ale doktorka mi napsala ještě další dvě. Takže to mám do pátku, pak dostanu nějaké prášky, ale o tom víc v pátek.

Do doby, než půjdu na magnet mám zůstat v klidu, nepřemáhat se, nemůžu na slunko a ani k vodě. Magnet vše ukáže na 100%, jdu tam až 25.8. a podle doktorky je pravděpodobnost, že se jedná o RS velká...no tak uvidíme, hlavně, že mi je už lépe. :)

Kapačky snáším zatím dobře, jen je po nich asi tak půl dne HOŘKO v puse..

KDO VÍ, MOŽNÁ JE TO TAKHLE LEPŠÍ. KDYŽ NAD SEBOU BUDU MÍT JAKÝSI POMYSLNÝ "BIČ", TŘEBA SI ZAČNU VÍCE VÁŽIT ŽIVOTA A BUDU SE VÍC SNAŽIT O TO, ABYCH HO PROŽIL JAK NEJLÉPE JEN BUDU MOCT....

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky