Jaké příznaky RS se u mě objevily?

06.07.2015


Je pondělní ráno a co se týká toho brnění, tak je to asi v PYTLI. Místo toho, aby se to lepšilo, tak se to zhoršuje. Doktorka mi sama řekla, že mám veškerý vyšetření O.K., že už neví, čím by to mohlo být, že to snad nebude ROZTROUŠENÁ SKLERÓZA.....to si samozřejmě nechci připustit...

Nechci dělat žádný závěry, ale bohužel tomu dost nasvědčuje..PROTOŽE:

  • V POSLEDNÍ DOBĚ JSEM MĚL AŽ DEPRESIVNÍ NÁLADU
  • POZORUJU NA SOBĚ ŠPATNÝ VYJADŘOVÁNÍ A ZASEKÁVÁNÍ SE
  • ZTRÁCÍM ROVNOVÁHU A ROVNĚŽ ZAKOPÁVÁM PŘI CHŮZI
  • MÁM ZÁVRATĚ, KTERÝ JSEM DŘÍV NEMĚL
  • BRNĚNÍ, TRVÁJÍCÍ JIŽ 2 MĚSÍCE, KTERÝ MĚNÍ MÍSTA A INTENZITU (brní i hlava, krk cítím jakoby ztuhlý)
  • A OD VČEREJŠKA SE K TOMU PŘIDALO I JEMNÝ PÍSKÁNÍ V UŠÍCH A LEHCE DIVNĚ SLYŠÍM (jsem citlivý na ostré zvuky)
  • PO MENŠÍ NÁMAZE JSEM HROZNĚ UNAVENÝ
  • A CÍTÍM SE JAKO BYCH MĚL CHŘIPKU (jednoduše nemocně)

Měl bych jít na magnetickou rezonanci, kde bych se měl dozvědět více, akorát jsou strašně dlouhé čekací lhůty...Asi zítra zkusím urgent a co mi tam řeknou.

Jinak včera jsem cítil, že mi brněly jen prsty pravé ruky a už zase cítím, jak se to rozlézá po celé ruce. A to mám ani né za 2 týdny letět do UK.

Nechci si pokládat tu otázku: "PROČ ZROVNA JÁ?" ...... spíš by mě zajímalo, co mi to má říct? Jakou "LEKCI" či "PONAUČENÍ" si z toho mám vzít???

Zatím budu doufat a věřit, že je to něco jiného....

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky