Injekční léčba - REBIF

07.08.2015


Dnes jsem si byl v nemocnici vyzvednout injekce + na zaučení ja si je píchat. Lék se jmenuje REBIF, 12 injekcí na 1 měsíc stálo pojišťovnu 8.500,- Kč ! To je za rok 102.000 Kč !

-jsem rád a vděčný, že žiju v zemi, která mi tuhle léčbu může poskytnout.. Bohužel pro mě, je to onemocnění u kterého se nedá předem určit, jak bude probíhat. Na druhou stranu se na něj přišlo včas a léčba byla zahájena také brzy, což by mi mělo "hrát do karet". Dále mám podle MR ložiska malá (v mozku i části míchy) a nejsou aktivní, tudíž v nich neprobíhá zánět a to by mělo být také jakési bezvýznamné +.

Z nemocnice jsem šel informovat svou obvodní a předat ji snad tucet lékařských zpráv. Doktorka si mě pozvala k sobě, trochu jsme se o tom pobavili a pak najednou spustila:

"Víte vy vůbec o jaké onemocnění se jedná ??? Příjdete mi nějak moc veselý...."

"A to mám brečet? Vždyť na světě jsou horší věci a horší nemoci..."

Pak jsme se rozloučili a šel jsem domů. :)

Mimochodem, je skoro 20.00 a naštěstí jsem na sobě nespozoroval žádné vedlejší (chřipkové) příznaky mé první injekce (píchal jsem si ji v nemocnici kolem 9h) COŽ JE SUPER !!! :)

Dále jsem založil BLOG na internetu, kam bych chtěl začít psát svoje zkušenosti. Ještě nevím, jestli budu psát jen tam.

BTW...v neděli se to chystám oznámit rodině, už aby to bylo ZA MNOU...

A tím končí můj poslední záznam v deníku. Od teď už budu přinášet své nové postřehy rovnou SEM na blog.

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky