Co je nového po více jak 2 letech s RSkou? I.

02.01.2018

PRVNÍ ČÁST

Hezký den,

přemýšlel jsem jak začít. Jsou to 2 roky a cca 3 měsíce od posledního článku na tomto upraveném, živějším a barevnějším blogu.

Za ty 2 roky se toho událo v mém životě celkem hodně. Tak to zkusím vzít nějak popořadě.

Ke konci září 2015, po tom, co se mi jakž takž vrátilo mé zdraví do "normálu", jsem si našel novou práci a to taxikařinu. Rád jsem jezdil autem a ve svém městě jsem od narození, takže jsem chtěl tento "job" vyzkoušet.
Ale jedinou mou podmínkou bylo, že jsem chtěl dělat jen denní, skrz to, že bych to v noci nezvládl kvůli silnému nutkání spánku a taky kvůli tomu, že mi Rebif nedělal sem tam dobře a měl jsem tzv. chřipkové příznaky.

Myslím si, že jsem práci zvládal celkem dobře, ale těch 12hodin za volantem jde opravdu poznat. Člověk si řekne, není to náročná práce, jen sedíš...ale byl jsem unavený dost psychicky z toho soustředění a sledování provozu kolem mě.

Kupodivu jsem toho měl asi málo a vzal jsem ještě i druhou práci a to rozvoz pizzy. Takže hodněkrát to vypadalo tak, že jsem vstával ve 4.30h a šel jezdit taxíkem od 6h do 18h a pak jsem šel rozvážet od cca 18.30h - 0.00h pizzu. V 1 ráno spát a druhý den znovu.
Většinou to bylo tak, že jsem měl druhý den volno, když jsem měl takový nabitý den, nebo že jsem byl jen v pohotovosti na telefonu, jako náhradní "pizza" řidič. Možná si řeknete, že jsem měl alespoň balík peněz, ale ikdyž jsem měl tyto 2 práce + dýška, tak jsem si vydělal nějakých cca 18.000,-Kč/měsíc. Myslím si, že nic moc... Co myslíte?

Samozřejmě mi to za nedlouho přelezlo přes hlavu a i díky tomu, že jsem dostal nabídku od známého práce v Anglii jako čísník v jedné italské restauraci, s těmito prácemi jsem skončil a chystal se na cestu.

V Anglii jsem točil i VLOGY, začíná to tímto "šíleným" videem, které ve snímcích ukazuje mou cestu :D :

Bylo to podruhé, co jsem jel pracovat do Anglie a asi se tady nebudu moc rozepisovat o tom jaké to bylo, obrázek si můžete udělat z videí, pokud budete chtít.

Jen bych chtěl říct pár svých osobních zkušeností:

  • Určitě bych odjet studovat nebo pracovat do zahraničí doporučil každému, kdo může. Pokud umíte alespoň trochu cizí řeč, nemáte závazky, jeďte! Je to ohromná životní zkušenost!
  • Pokud si myslíte, že v cizině najdete sami sebe nebo štěstí, nemusí to být úplně tak pravda. Jste sice odkázání v mnoha případech sami na sebe, ale jezdit do ciziny s cílem hledání štěstí není úplně asi to pravé ořechové. -> Samozřejmě je to jen má osobní zkušenost.
  • Lidi jsou všude stejní a všechno je to o lidech. Pokud si myslíte, že na vás budou cizinci většinou hodní a milý, možná se pletete. (Možná to platí i více v práci.) Najdou se tací, kteří budou super a padnete si s němi do noty, ale narazíte i na vypočítavé parchanty. Bohužel...

Tímto bych ukončil tento článek a pokračovaní za nedlouho ? :-)

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky