1. víkend s RS

01.08.2015


Chci se teď zaměřit na tu svou ANGLIČTINU, abych ji zvládl co nejlépe/nejrychleji, příhlasil jsem se již na 3. "lekci" jazykové školy LITE. Abych pro to udělal ještě více, domlouvám si soukromé hodiny angličtiny přes SKYPE a to TADY. A aby mě brzy neopustila má motivace, tak jsem si rovnou sepsal pár důvodů, proč chci tu svou angličtinu dotáhnout co nejdále:

  • možnost lepší práce
  • cestování
  • poznávání nových lidí, míst, kultury
  • budu na sebe hrdý
  • více sebevědomí
  • chci vzít tátu do USA
  • chci vzít mámu na exotickou dovolenou
  • chci něco ve svým životě dokázat
  • chci si přečíst knihu TOTAL RECALL Arnolda Schwarzeneggera v ORIGINÁLE

Abych se vrátil ke svému "stavu", tak ještě pořád cítím necitlivost prstů levé ruky, levé části krku, ještě pořád cítím "cosi" pod spodním levým žebrem a mám slabou levou nohu + jemně necitlivé konečky prstů pravé ruky. Do RS centra si mě zavolají přibližně za týden, kde bych se měl dozvědět více info.

Těším se na to, až ty příznaky zmizí a budu moct zase začít běhat, cvičit a dělat další "běžné" věci.

Má to tu "výhodu", že člověk se chtě nechtě musí zaměřit na přítomnost, vypouští tak zbytečnosti ze svého života a užívá si co je právě TEĎ.

(neděle 2.8.15)

Dnes jsem měl 1. ukázkovou hodinu AJ a celkem se mi to zalíbilo a co jsem teda koukal, tak mi to "mluvilo" moc dobře (na to, že jsem se ještě cca před měsícem nemohl ani pořádně vykoktat). Zatím jsme se domluvili na 1h týdně a to v neděli. Po skončení mého kurzu v LITE, chci alespoň 2x týdně.

Dále jsem přemýšlel, komu o mém onemocnění mám vlastně říct a kdy, protože zatím krom mé babičky (s kterou si moc rozumím) to neví nikdo, ani rodiče. A jak už to bývá, tyhle věci se mi začaly honit v hlavě zrovna, když jsem chtěl spát a samozřejmě jsem nemohl asi hodinu usnout a pořád jsem přemýšlel.

A tak jsem vyzkoušel jednu radu kterou jsem někde vyčetl a to tu, že jsem si vzal sešit a propisku a začal jsem psát. Psal jsem sice asi 45min., ale pak jsem měl konečně v hlavě "prázdno" a neměl jsem potřebu o něčem přemýšlet a v úplné pohodě jsem posléze usnul. Což je opravdu SUPER!

A co jsem si napsal, to napíšu zase příště... :)

© 2015-2022 | david-medek@seznam.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky